GTSolutions
tərəfindən hazırlanan logistika proqramı daşınmanın bütün mərhələlərinə (ərizə, müştərilər, ödəniş, nəqliyyat, karqo, sənədlər
və s.) nəzarət etmək üçün nəzərdə tutulmuş xüsusi platformadır.
Bu
bulud həlli xüsusi olaraq kompüter və istifadəçi arasında asan qarşılıqlı əlaqəni
təmin etmək, həmçinin müvafiq müəssisələrdə işin təşkilini təkmilləşdirmək məqsədi
ilə logistika və nəqliyyat şirkətləri üçün yaradılmışdır. Bu inkişafın təklif etdiyi
geniş imkanlar hesabına nəqliyyat logistikasının idarə olunmasında səmərəliliyi
artırmaq mümkündür.
GTSolutions
komandası tərəfindən hazırlanmış trekinq sistemi aşağıdakı xüsusiyyətlərə və
imkanlara malikdir:
- Gündəlik hesabatın yaradılması
- Layihə statusunun izlənilməsi
- Sifarişlərə aid bütün faylların və sənədlərin ayrı-ayrılıqda saxlanılması
- Hər bir sifarişə dair qeydlərin əlavə olunması
- Ödəniş haqqında ətraflı məlumatın daxil edilməsi (ödəniş növü, alış
qiyməti, endirimlər, agent məlumatları və s.)
Əsas
səhifədə istənilən mətn və yaxud məlumat yerləşdirmək, həmçinin yerinə yetirilmiş
işin hesabatlığını cədvəl və qrafiklər şəklində izləmək mümkündür. Həmin bölmədə
əməliyyatların monitorinqi üçün müxtəlif növ daşbordlar, rəhbərlik üçün
analitik panellər və istifadəçilərin işini asanlaşdıracaq lazımi hesabatlar
yerləşdirilə bilər.
"Jobs"
bölməsində istifadəçi həmçinin yükün vəziyyətini, çəkisini, yüklənmə tarixini,
nəqliyyat nömrəsini, sürücünün əlaqə nömrəsini göstərməklə, sistemə yük
haqqında ətraflı məlumat daxil edə bilər.
Bu və
ya digər layihə haqqında hər hansı bir məlumat tapmaq üçün, axtarış sətrindən istifadə
etmək olar.
İnkişafımızdakı
bütün cədvəllər çeşidləmə funksiyası ilə təchiz olunmuşdur. Yəni, istənilən
sütuna bir klik ilə hər bir istifadəçi bu və ya digər bəndə aid olan məlumatları
lazımi ardıcıllıqla sıralaya bilər.
"History"
bölməsində hər bir daşınmaya dair əlavə qeydlər etmək mümkündür. Bu bölmənin əsas
xüsusiyyəti – əlavə edilmiş "history"nin silinməsinin və ya dəyişdirilməsinin
mümkün olmamasıdır. Hər hansı bir qeyd əlavə edildikdə, ekranda həmişə onun
sistemə daxil olunması tarixi və istifadəçi adı göstərilir.
Bütün
bunlarla yanaşı, sistemdə arxivləşdirmə funksiyası da mövcuddur. Yəni, sənədlərin
layihəyə əlavə olunması ərizənin arxivləşdirilməsi funksiyasını aktivləşdiridir.
Qeyd olunan faylların olmaması halda arxivləşdirmə mümkün olmayacaq.
Əgər həyata
keçirilmiş işə dair hesabat yaratmaq üçün yığılmış layihələrin monitorinqini
aparmaq istəyirsinizsə, "generate report" düyməsini basmaq kifayətdir.
Düyməyə basdıqdan sonra siz Excel formatında hesabat əldə edəcəksiniz. Excel cədvəldə
sistemə daxil edilən layihələr haqqında bütün məlumatlar göstərilir.
Müştərilərinizin
siyahısına baxmaq üçün "Clients" bölməsinə keçmək lazımdır.
"General information" bölməsində "client" sətrini doldurarkən
bu siyahı avtomatik olaraq sizə göstəriləcək.
Ekranın
yuxarı sağ tərəfindəki "My profile" düyməsini basaraq siz həmişə
profilinizin parametrlərini dəyişə bilərsiniz.
Əlavə
olaraq qeyd etmək vacibdir, bu tətbiq tamamilə müştərinin istəklərinə uyğun
olaraq quraşdırılır. Yəni, cədvəllərdəki sahələrin sayı və ya sütunların
prioritetliyi kimi xüsusiyyətlər yalnız sifarişçinin istək və tələblərindən
asılıdır.
Logistika və nəqliyyat şirkətləri üçün nəzərdə tutulan bu CRM-sistemin köməkliyi ilə şirkət öz işçilərinə rahat iş şəraiti yarada, iş vaxtına qənaət
edə və iş prosesinin şəffaflığını təmin edə bilər.
Nəqliyyat logistikası proqramı haqqında tanıtım video-çarx